Construirea brand-urilor pe Internet si cei 7C (Studiu de caz: Yahoo.com)
Ce este si ce nu este spamul
Strategie internet
Publicatii electronice
Despre Internet Marketing
Basescu online - cea mai spectaculoasa campanie
Ebusiness creste productivitatea
Cele mai critice 20 de vulnerabilitati ale Interne
Internetul, a doua natura a oricarei afaceri
Link popularity, obiectiv strategic in SEO
Optimizare versus Pay Per Click
Ce facem cu stranierii?
|
Strategie internet
O unealta necesara reusitei dv. online pe piata de astazi este o abordare sistematica si analitica a acestei provocari.
De aceea startul dv. online trebuie privit din mai multe perspective: - strategia de baza trebuie sa fie analizata - trebuie efectuate planul online de marketing corect inclusiv studiul de piata - trebuie sa fie conceput un plan al afacerii cu modelul revenue corespunzator.
Analiza strategiei
Pasurile in transformarea ideilor si viziunilor dv. intr-o realitate comerciala de succes oferindu-va o analiza a strategiei one-stop de inteles, care include:
- analiza situatiei dv. curente
- dezvoltarea strategiei Internet
- studiu de fezabilitate al modelului revenue propus.
Marketing online
Studiul de piata
- Analizarea potentialului pietei, concurentei, solutii alternative, etc.
- Branding - alegerea si pozitionarea brand-ului dv. fata de concurenta.
- Internet Marketing - asigurarea expunerii optime a brand-ului dv. pentru audienta vizata (subscrierea la motor de cautare, adserver, link exchange, etc.).
Plan de afaceri
- Analiza profitului si cheltuielilor- tin controlul fluxului de bani.
- Alocarea eficienta a resurselor - incluzand HR, finante, timp, materiale, etc.
- Investitia initiala - determinarea a cand si in ce sa investesti .
dotcom.ro
|