Construirea brand-urilor pe Internet si cei 7C (Studiu de caz: Yahoo.com)
Ce este si ce nu este spamul
Strategie internet
Publicatii electronice
Despre Internet Marketing
Basescu online - cea mai spectaculoasa campanie
Ebusiness creste productivitatea
Cele mai critice 20 de vulnerabilitati ale Interne
Internetul, a doua natura a oricarei afaceri
Link popularity, obiectiv strategic in SEO
Optimizare versus Pay Per Click
Ce facem cu stranierii?
|
Despre Internet Marketing
Un produs Internet are nevoie de o strategie marketing Internet. Dat fiind ca produsul sau serviciul sunt proiectate pentru utilizarea online, vizand utilizatorii online, strategia marketing trebuie sa incorporeze o componenta Internet adecvata.
Lucruri care trebuie luate in considerare:
- soliditatea strategiei de marketing Internet
- parteneriatele
- programele afiliate
- scrisorile de informatii si revistele electronice
- subscrierea la motoare de cautare
Nu este usor sa aranjezi aceste piese impreuna intr-o asemenea maniera ca sa rezulte cea mai eficienta strategie.
Strategia de marketing pe Internet
Inaintea asamblarii pieselor planului dv. de marketing pe Internet, este necesara o ghidare ferma impreuna cu studierea atenta a detaliilor. O strategie marketing pe Internet de acest gen ar trebui sa contina:
- scopuri clare, termene limita, resurse umane si materiale, etc.
- definitii (sub)-proiect, responsabilitati, punctele de rascruce
- evaluarea sanselor si riscurilor, planuri alternative
O strategie de marketing pe Internet de acest gen este ingredientul principal al confirmarii succesului dv. online.
Parteneriate
Cresterea constientizarii unui produs online este o alta cheie a marketingului online de succes al produsului. Aceasta poate fi realizata prin doua metode diferite, fie prin reclama multa, fie prin incheierea de parteneriate marketing. Ultimele pot:
- sa va economiseasca mult resursele financiare, care pot fi redirectionate unde este nevoie
- sa ajunga la clientii partenerilor dv. marketing
- sa imparta riscul comercial al unei lansari fara succes
In lumea DotCom legata de bani, parteneriatele tind sa domine strategiile marketing Internet.
Programe afiliate
Cu o treapta mai joasa a principiului de parteneriat se afla crearea de programe afiliate, o posibilitate oferita unui numar mare de site-uri mici anonime, dar compatibile in continut si grupuri vizate.
Avantajele sunt evidente:
- site-urile mici pot sa-si ridice oferta lor proprie online si pot cistiga bani prin participare
- programele afiliate aduc un trafic semnificativ, care altfel ar necesita campanii de reclama imense
- ofera informatii pe habiturile surfing; de unde vin noii clienti, in ce sunt ei interesati
Alte forme de cooperare sunt: cercuri web, programe de schimb banner si link etc. Dar care este mixajul corect de programe? Aici este locul unde DotCom va poate ajuta sa faceti alegerea potrivita !
Scrisori de informatii si reviste electronice
Scrisorile de informatii sunt mijloace raspandite de comunicare online intr-o singura directie, atragand utilizatorii online spre anumite site-uri. Revistele electronice sunt o forma speciala de reviste trimise, avand un continut complex, nu doar fragmente ci povesti intregi.
Avantaje:
- Informarea vanzatorilor despre ultimele oferte(scrisorile de informatii) si orientari (reviste electronice)
- Creste increderea si loialitatea intre clienti (revistele electronice) si mareste traficul pe site-ul dv. (scrisorile de informatii)
Daca acest continut este irelevant pentru grupul vizat sau este trimis nesolicitat, scrisorile de informatie si revistele electronice pot crea o multime de probleme, de aceea acordati atentie principiilor marketingului de permisie. Dar daca este facut cu grija, scrisorile de informatii si revistele electronice pot fi o binecuvantare !
Motoare de cautare
Precum cartile galbene si directoarele telefonice din lumea off-line, motoarele de cautare actioneaza ca ghizi in lumea Internet care este cateodata haotica si neorganizata. Astfel subscrierea la motoare de cautare este un avantaj. Probleme care se ridica la inscriere:
- multe motoare de cautare nu accepta intrarea paginilor inca "in constructie"
- multe motoare de cautare accepta doar subscrieri voluminoase
- majoritatea motoarelor de cautare au moduri diferite de inregistrare si de privire a site-urilor
Astfel inregistrarea cu succes a unui site cu un motor de cautare necesita inca cateva lucruri sa fie luate in considerare de asemenea.
dotcom.ro
|