Home | Director | Adauga program | Articole | Contact
Construirea brand-urilor pe Internet si cei 7C (Studiu de caz: Yahoo.com)

Ce este si ce nu este spamul

Strategie internet

Publicatii electronice

Despre Internet Marketing

Basescu online - cea mai spectaculoasa campanie

Ebusiness creste productivitatea

Cele mai critice 20 de vulnerabilitati ale Interne

Internetul, a doua natura a oricarei afaceri

Link popularity, obiectiv strategic in SEO

Optimizare versus Pay Per Click

Ce facem cu stranierii?

Despre Internet Marketing

Un produs Internet are nevoie de o strategie marketing Internet. Dat fiind ca produsul sau serviciul sunt proiectate pentru utilizarea online, vizand utilizatorii online, strategia marketing trebuie sa incorporeze o componenta Internet adecvata.

Lucruri care trebuie luate in considerare:
- soliditatea strategiei de marketing Internet
- parteneriatele
- programele afiliate
- scrisorile de informatii si revistele electronice
- subscrierea la motoare de cautare

Nu este usor sa aranjezi aceste piese impreuna intr-o asemenea maniera ca sa rezulte cea mai eficienta strategie.

Strategia de marketing pe Internet
Inaintea asamblarii pieselor planului dv. de marketing pe Internet, este necesara o ghidare ferma impreuna cu studierea atenta a detaliilor. O strategie marketing pe Internet de acest gen ar trebui sa contina:
- scopuri clare, termene limita, resurse umane si materiale, etc.
- definitii (sub)-proiect, responsabilitati, punctele de rascruce
- evaluarea sanselor si riscurilor, planuri alternative

O strategie de marketing pe Internet de acest gen este ingredientul principal al confirmarii succesului dv. online.

Parteneriate
Cresterea constientizarii unui produs online este o alta cheie a marketingului online de succes al produsului. Aceasta poate fi realizata prin doua metode diferite, fie prin reclama multa, fie prin incheierea de parteneriate marketing. Ultimele pot:
- sa va economiseasca mult resursele financiare, care pot fi redirectionate unde este nevoie
- sa ajunga la clientii partenerilor dv. marketing
- sa imparta riscul comercial al unei lansari fara succes

In lumea DotCom legata de bani, parteneriatele tind sa domine strategiile marketing Internet.

Programe afiliate
Cu o treapta mai joasa a principiului de parteneriat se afla crearea de programe afiliate, o posibilitate oferita unui numar mare de site-uri mici anonime, dar compatibile in continut si grupuri vizate.
Avantajele sunt evidente:
- site-urile mici pot sa-si ridice oferta lor proprie online si pot cistiga bani prin participare
- programele afiliate aduc un trafic semnificativ, care altfel ar necesita campanii de reclama imense
- ofera informatii pe habiturile surfing; de unde vin noii clienti, in ce sunt ei interesati

Alte forme de cooperare sunt: cercuri web, programe de schimb banner si link etc. Dar care este mixajul corect de programe? Aici este locul unde DotCom va poate ajuta sa faceti alegerea potrivita !

Scrisori de informatii si reviste electronice
Scrisorile de informatii sunt mijloace raspandite de comunicare online intr-o singura directie, atragand utilizatorii online spre anumite site-uri. Revistele electronice sunt o forma speciala de reviste trimise, avand un continut complex, nu doar fragmente ci povesti intregi.
Avantaje:
- Informarea vanzatorilor despre ultimele oferte(scrisorile de informatii) si orientari (reviste electronice)
- Creste increderea si loialitatea intre clienti (revistele electronice) si mareste traficul pe site-ul dv. (scrisorile de informatii)
Daca acest continut este irelevant pentru grupul vizat sau este trimis nesolicitat, scrisorile de informatie si revistele electronice pot crea o multime de probleme, de aceea acordati atentie principiilor marketingului de permisie. Dar daca este facut cu grija, scrisorile de informatii si revistele electronice pot fi o binecuvantare !

Motoare de cautare
Precum cartile galbene si directoarele telefonice din lumea off-line, motoarele de cautare actioneaza ca ghizi in lumea Internet care este cateodata haotica si neorganizata. Astfel subscrierea la motoare de cautare este un avantaj. Probleme care se ridica la inscriere:
- multe motoare de cautare nu accepta intrarea paginilor inca "in constructie"
- multe motoare de cautare accepta doar subscrieri voluminoase
- majoritatea motoarelor de cautare au moduri diferite de inregistrare si de privire a site-urilor
Astfel inregistrarea cu succes a unui site cu un motor de cautare necesita inca cateva lucruri sa fie luate in considerare de asemenea.

dotcom.ro

Director web, revista presei, anunturi gratuite, articole, forum
Penile enlargement review Enlarge your penis VigRX penis pills Male enhancement review Lose weight ProSolution Pills Breast Enlargement Dietrine Phentermine HGH Vimax